דלתות פנים כפריות

דלתות פנים בסגנון כפרי

פאיז רסטורציה היא החברה הוותיקה והמובילה בישראל אשר מתמחה בשיקום וחידוש של דלתות פנים כפריות. אנו משרתים נאמנה את השוק הישראלי לאורך שנים ארוכות ומספקים מגוון של דלתות פנים עתיקות בסגנון כפרי ובהתאמה אישית לצרכים ולדרישות שלכם. במאמר זה קיבצנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים דלת פנים כפרית– מהם המאפיינים של דלת פנים בסגנון כפרי? מה ההבדל בין דלת כניסה לדלת פנים? ולמה לבחור דווקא בדלת עתיקה? כל התשובות ועוד בשורות הבאות.

 

אפתח לך כל דלתות

הדלת היא חלק בלתי נפרד מחיינו, כל אחד מאיתנו פותח, סוגר ועובר בדלת כמספר פעמים ביום. ומסתבר שהדלת היא אינה המצאה חדשה או מודרנית, עוד משחר ההיסטוריה עשו בני האדם שימוש בעור חיות ובענפים על מנת לחסום את פתח המערה או המחסה שלהם. הדלת המודרנית המוקדמת ביותר הייתה עשויה מעץ וכללה רכיבים פרימיטיביים ועיצוב פשטני למדי. במשך הזמן נעשו העיצובים מושקעים ומתוחכמים יותר ורכיבים מתקדמים שולבו בתוך הדלת. כיום, ניתן למצוא דלתות העשויות ממגוון חומרים שונים כמו; מתכת, עץ, ואפילו פלסטיק חזק. ניתן למצוא דלתות במספר רחב של סגנונות, אך במאמר זה נתמקד ונעסוק בסגנון העיצוב הכפרי.

דלתות פנים בסגנון כפרי

ההבדל בין דלתות פנים לדלתות כניסה

לפני שנתחיל, כדאי שנעמוד על ההבדלים שבין דלתות כניסה לבית ובין דלתות פנים או דלתות מטבח כפריות. ההבדל העיקרי הוא בייעוד של הדלת, דלתות כניסה מתוכננות להיות מסיביות וחזקות על מנת שיוכלו להגן על הכניסה בצורה מיטבית. מנגד, דלתות הפנים הן קלות יותר ומאופיינות בעיצוב המתאים לעיצובו של יתר החלל. דלתות פנים גם פחות חשופות לפגעי מזג האוויר, כך שהן לא צריכות להיות עמידות בפני תנאי החוץ בדומה לדלתות כניסה.

 

עקרונות העיצוב הכפרי

עיצוב כפרי הוא עיצוב חם ומזמין אשר עושה שימוש בחומרים ובטקסטורות טבעיות שתפקידן לשקף את יופיו של החוץ ולהביא לכדי שילוב מיטבי בין המרחב הביתי לבין הטבע. דלתות פנים כפריות מעוצבות בהשפעת סגנון זה והן מוסיפות אופי מיוחד וקסם רב לכל חלל בו הן מוצבות. עיצוב כפרי מזוהה לרוב עם בקתות וקוטג'ים, אך ניתן לשלב אותו גם בחללים מודרניים לקבלת מראה ייחודי וחם.

 

למה לבחור בדלת עתיקה?

דלת עתיקה היא דלת בת 50, 100 ואפילו 200 שנה. אלו הן דלתות בעיצובים מיוחדים וחד פעמיים, אשר עברו חידוש ושיפוץ לצורך מתן חיים חדשים ומראה מעודכן לצד שמירה על יסודות העיצוב המקורי. החידוש נעשה על ידי נגר אומן לפי שיטות מסורתיות ובפיקוח צמוד של פאיז. כל דלת היא יצירת אומנות חד פעמית ואין דלת זהה לדלת אחרת.

 

טיפים – מה חשוב לדעת לפני רכישת דלתות פנים

  • מידות – יש למדוד היטב את מידות המשקוף והפתח בו נרצה למקם את הדלת ורק לאחר מכן לבצע את ההזמנה. לעיתים ישנו צורך לבצע התאמה בין מידות הדלת למידות המפתח אותו רוצים לחסום.
  • כיוון פתיחה – שימו לב לכיוון פתיחת הדלת הרצוי,וודאו כי אין אלמנטים סטטיים שעשויים להפריע לפתיחה וסגירה תקניים.
  • בידוד אקוסטי – במידה וישנו צורך בבידוד אקוסטי מומלץ לדעת זאת עוד בטרם הרכישה. הדבר נפוץ בעיקר בדלתות המיועדות לחדרי ילדים או חדרי עבודה שקטים.
  • איכות – שימו לב כי אתם רוכשים דלת מספק אמין ואיכותי אשר יודע כיצד לשפץ דלתות בצורה מקצועית וטובה.

 

פאיז רסטורציה – דלתות עתיקות מכל העולם

פאיז הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל בתחום השיפוץ והחידוש של דלתות עתיקות. במשך השנים סיפקו דלתות למאות לקוחות מרוצים ונשמח לעמוד גם לרשותכם. לפרטים נוספים, קבלת מענה מקיף וייעוץ ללא עלות – חייגו: 052-5595417.

יצירת קשר

דילוג לתוכן