דלת עתיקה שתי כנפיים

דלת כניסה בסגנון כפרי

מבקשים לעצב את ביתכם בטעם של פעם? כדאי לשים דגש על סגנון כניסה לבית כפרי ולבחור דלתות כניסה כפריות אשר ישלימו את המראה המבוקש בבית שלכם.

חזרה לסגנון כפרי

הסגנון הכפרי הפך בשנים האחרונות לטרנד פופולרי בעיצוב פנים כאשר רבים מוצאים בו את השילוב המושלם בין חמימות וקסם נוסטלגי לבין נוחות ופשטות. בחירת דלתות כפריות היא חלק בלתי נפרד מהיצירה של אווירה כפרית אותנטית בבית.

בעולם הטכנולוגי הנוכחי שבו אנחנו חיים אין זה מפתיע שרבים מבקשים לעצב את ביתם כמקום מפלט נעים, טבעי ומזמין, מקום שלא אחת מעוצב בסגנון כפרי העושה שימוש רב בחומרים טבעיים כמו עץ או אבן עם מראה מרוכך ומעוגל אשר שופע בעיטורים. כמו כן, סגנון זה ניכר באלמנטים שונים במרחב הביתי לרבות בחירת סוג ריצוף שיכול להיות פרקט או אבן טבעית, עם ריהוט מעץ טבעי, שילוב של עבודות פרזול עשויה ברזל, צמחייה רבה, תאורה חמה ועוד. מראה של בית כפרי מתקבל בין היתר בזכות בחירה מתאימה של דלתות כפי שתוכלו למצוא בנגריה שלנו.

דלתות כניסה בסגנון כפרי

חשיבות של דלתות בעיצוב כפרי לצורך עיצוב סגנון הבית

כמו רהיטים אחרים התורמים לעיצוב בית בסגנון כפרי- לדלתות הנבחרות יש משקל משמעותי למראה הכללי המתקבל. על מנת ליישם צורך זה תקבלו בנגריה שלנו מענה שלם הכולל מבחר עשיר וייחודי ומגוון של דלתות מעץ מלא מעוצבות בסגנון כפרי כגון דלתות עתיקות וחדשות, דלתות גבוהות במיוחד, דלתות עם שתי כנפיים, דלתות עם גילופים בעץ, דלתות על חלונות, עם סורגים מעוטרים, דלתות בגוון עץ, בצבע טורקיז ועוד.

מאפייני דלתות כפריות

ההגדרה של דלתות כפריות היא קודם דלתות איכותיות מעץ טבעי מלא שהן לרוב דלתות מסיביות וגדולות המעניקות לבית אווירה חמימה, טבעית ונעימה. בדלתות אלו מושם דגש על המראה הטבעי של העץ אשר יכול להגיע בגוונים שונים בהתאם לסוג העץ הנבחר. כמו כן, להבדיל מדלתות מודרניות המאופיינות בקו ישר ונקי, לדלתות כפריות יש מראה עשיר ומעוטר המשלב אלמנטים שונים עם עבודת פרזול מורכבת בעבודת יד, ידיות מיוחדות, נוקשים וחלונות מזכוכית צבעונית.

בנוסף, לעיתים קרובות דלתות כפריות ישלבו גם חלונות מאורכים עם סורגים דקורטיביים. ניתן למצוא דלתות כפריות המשמשות כדלתות כניסה לבית או כדלתות פנים, וגם ניתן להזמין דלתות כפריות חדשות או דלתות כפריות עתיקות אשר עברו הליכי חידוש ושחזור.

דלת כפרית אמיתית

בימינו מוצעות בשוק דלתות בעלות מראה כפרי אבל למעשה מדובר בדלתות מחומרים שונים שיש להן רק ציפוי חיצוני מעץ או דמוי עץ. על פניו, דלתות אלו מעניקות את המראה הכפרי המבוקש אולם בפועל אי אפשר להסתיר את העובדה שאין מדובר בדלתות איכותיות מעץ מלא, ולמעשה המראה המתקבל מדלתות אלו הינו של תחליף זול שאינו איכותי והוא גם לא באמת מרשים.

דלת כפרית אמיתית עשויה מחומרים איכותיים:

  • עץ מלא: החומר העיקרי והחשוב ביותר הוא עץ מלא. סוגי העץ הנפוצים ביותר לדלתות כפריות הם אלון, אורן, מייפל ובוק. עץ מלא הוא חומר חזק ועמיד לאורך זמן, והוא בעל מראה יפהפה וטקסטורה ייחודית.
  • פרזול: הפרזול של הדלת, כמו ידיות, צירים ומנעולים צריך להיות איכותי ועמיד. רצוי לבחור פרזול עשוי ממתכת איכותית כמו ברזל.
  • גימור: הגימור של הדלת חשוב לא רק למראה שלה אלא גם להגנה עליה מפני פגעי מזג האוויר. ניתן לבחור בין גימור טבעי המדגיש את מראה העץ, לבין גימור צבוע המוסיף חיים ועניין לדלת.
דלתות כניסה כפריות

בחירת דלת כפרית מתאימה

מעוניינים לקנות דלת כניסה מעץ יד 2 בסגנון כפרי? רוצים להזמין דלת פנים כפרית איכותית לביתכם?  אצלנו תמצאו מענה מקיף ומושלם עבור צרכים אלו. לרשותכם עומד צוות החברה הזמין לסייע לכם בבחירת דלת כפרית המתאימה ביותר עבורכם. בנוסף, בכדי לעזור לכם בבחירתכם נציין מספר דגשים בסיסיים שחשוב להכיר בנושא:

  • מידות– דלתות בסגנון עתיק וכפרי מוצעות בשלל גדלים, מידות וסגנונות, לדגומא עם כנף אחת או שתיים. לכן, בתור התחלה חשוב להזמין דלת במידה מדויקת לפתח עבורו היא מיועדת.
  • גוון– דלתות כפריות מוצעות בשלל גוונים ויש לבחור לדלתות גוון המתאים לסגנון העיצוב הכללי של הבית. למשל, לבית כפרי בהיר יש לבחור דלתות בגוון בהיר הולם וכך גם בית כפרי עם רהיטי עץ בגוון אדמדמם עם ריצוף כהה וכדומה.
  • אחידות– אמנם הגיוני שתבחרו עבור הכניסה לבית דלת כפרית ייחודית שאין שניה לה, אבל חשוב שבנוגע לדלתות פנים כפריות תבקשו דלתות בעלות חזות אחידה המהוות קו אחיד עם סגנון העיצוב של הבית.
  • מחיר– העלות של דלתות כפריות משתנה בהתאם לסוג הדלת מבוקשת- האם היא חדשה או עתיקה, סוג העץ ממנו הדלת עשויה, גודל הדלת, מורכבות עיצובה ועבודות הפרזול שלה, אלמנטים דקורטיביים ועוד.
  • איכות– בכדי לקבל דלת כפרית אשר תשרת אתכם לאורך זמן רב יש לבחור בדלת איכותית שעברה הליכים מיוחדים על מנת לשמרה לאורך זמן מפני פגעי מזג אוויר ומפני מזיקים.
  • סוג נעילה– שימו לב גם לסוג הנעילה ואיכות עבודות הפרזול שיש לדלת כדי שהיא תאפשר לכם נעילה בטוחה ונוחה לצד דלת שקטה שאינה חורקת אלא נפתחת ונסגרת בקלות.

הזמנת דלתות כפריות מעץ מלא

בנגריה של פאיז רסטורציה תמצאו עולם שלם של אפשרויות בכל הנוגע לדלתות כפריות. אנו מציעים מגוון עשיר של דגמים, מידות, גוונים ועיצובים, הן בדלתות כניסה והן בדלתות פנים. בין אם אתם מחפשים דלת כפרית קלאסית מעץ מלא ובין אם אתם מעוניינים בדלת בעיצוב מודרני יותר עם נגיעות כפריות, אצלנו תמצאו את הדלת המושלמת עבורכם.

הצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע לכם בבחירת הדלתות המתאימות ביותר לצרכים ולטעם האישי שלכם. אנחנו נדאג להתאים את הדלתות למידה הנכונה, לסגנון העיצוב הכללי של הבית וכמובן גם לרמת האבטחה הרצויה.

בואו לבקר בגלריה המרשימה שלנו ביפו העתיקה או צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 052-5595417 לצורך קבלת פרטים נוספים והזמנת דלתות כפריות מעץ מלא בשלל סגנונות, עיצובים וגדלים.

יצירת קשר

דילוג לתוכן