דלתות מעץ מלא

המדריך לדלתות מעץ מלא

בנגריית האומן הוותיקה פאיז רסטורציה אנחנו מתמחים כבר דור שלישי בייבוא, שחזור ושיווק של דלתות מעץ מלא ייחודיות ואיכותיות. בגלריה שלנו אתם יכולים ליהנות ממבחר עשיר של דלתות עתיקות בשלל סגנונות ועיצובים, לרבות דלתות פנים מעוצבות מעץ מלא ודלתות כניסה עם כנף אחת, כנף וחצי או שתי כנפיים. המבחר הרחב יאפשר לכל אחד יכול לאתר דלת עץ בסגנון המועדף עליו, ואנו נסייע בהתאמתה המלאה לעיצוב הבית ולמידות פתחיו.

דלתות עתיקות מעץ מלא באיכות פרימיום

אם אתם רוצים להעניק לביתכם או לבית העסק שלכם שיק ייחודי, יוקרתי ועדכני, כדאי שתשקלו רכישת דלתות עתיקות מעץ מלא המוצעות על ידינו במגוון עשיר. דלתות מרשימות ויפות אלו מעניקות לכל חלל חזות יוקרתית, אלגנטית וקלאסית אשר הופכת את פתח הבית או המשרד לייחודי ומעורר התפעלות. בין היתר דלתות אלו מתאימות לבתים או למשרדים בעלי סגנון קלאסי, סגנון כפרי, וכן גם לבתים בעלי עיצוב מודרני ועכשווי. יחד עם זאת, חשוב להבין כי לכל חלל מתאימה דלת עתיקה בסגנונות מסוימים, ולכן על מנת לסייע לכם בהכוונה הצוות המקצועי, האדיב והמנוסה שלנו עומד לרשותכם וידע להתאים לכל בית וחלל את דלת העץ העתיקה אשר מתאימה עבורו באופן מושלם. הדלתות שתבחרו בעזרתנו ישתלבו עם סגנון קיים ואווירה מבוקשת, ויתרמו לשדרוג המקום ולהפיכתו לייחודי ובעל ערך מוסף.

 דלתות איכותיות ועמידות

מעבר להיותן של דלתות מעץ טבעי ומלא יפות, מרשימות וייחודיות, מדובר גם במוצרי איכות חזקים ועמידים. ראשית, שלא כמו דלתות חדשות רבות העשויות מלוחות עץ מעובד, הדלתות העתיקות שאנו משווקים עשויות מעץ גושני מלא, חזק, יציב ומאסיבי. עצים אלו מעניקים רמת בידוד גבוהה ביותר מפני קור וחום, והם גם מבודדים את החלל הפנימי מפני רעשים חיצוניים. בנוסף, הדלתות העתיקות עוברות אצלנו תהליך שיפוץ ושחזור מקצועי, דבר התורם להחזרת חנן המקורי ומבטיח את איכותן ועמידותן לעוד שנים רבות.

 

דלתות עץ מלא מחירים

 

סוגי עץ מלא הנפוצים בדלתות

אלון: עץ חזק ועמיד בעל מראה אלגנטי ומרשים. הוא ידוע בגוון החום צהבהב שלו ובטקסטורה הייחודית שלו. עץ אלון מתאים מאוד לייצור דלתות פנים מעץ מלא ולדלתות כניסה כאחד.

מייפל: עץ קשיח ועמיד בעל גוון בהיר וטקסטורה חלקה. הוא קל יחסית לעיבוד וניתן לצבוע אותו בקלות.

דובדבן: עץ בעל גוון אדמדם יפהפה וטקסטורה חלקה. הוא קל יחסית לעיבוד וניתן לצבוע אותו בקלות.

בּוּק: עץ חזק ועמיד בעל גוון בהיר וטקסטורה אחידה. הוא קל יחסית לעיבוד וניתן לצבוע אותו בקלות. עץ בּוּק מתאים מאוד לייצור של דלת פנים מעץ מלא ולריהוט.

למה לבחור דלתות מעץ מלא

רבים מהאנשים בארץ בוחרים בימינו בדלתות עץ מלא לביתם, בין אם מדובר בדלתות חדשות או עתיקות. בחירה זו נובעת משורה של יתרונות שיש לדלתות מעץ הכוללת בין היתר:

  • דלתות עץ טבעי מעניקות למרחב חזות איכותית, אותנטית, יוקרתית ונעימה. למעשה מדובר בדלתות שהינן לא פחות מיצירת אומנות ייחודית ומרשימה.
  • בחירה בדלתות מעץ מלא מספקת מוצר איכותי, חזק ועמיד במיוחד שישרת את בעליו נאמנה למשך הרבה מאוד שנים, ולמעשה באמצעות טיפול נכון חזותו רק תשתבח עם הזמן.
  • דלתות כניסה מעץ מלא מעניקות פתרון איכותי אשר עמיד בפני פריצות עם חזות המותאמת לזו של הבית ותורם ליצירת רושם ראשוני משמעותי במיוחד.
  • דלתות מעץ לבית מספקות גם רמה גבוהה של בידוד תרמי עם יכולות לאזן ולשמר טמפרטורה רצויה במרחב. כמו כן דלתות מעץ מלא מעניקות בידוד אקוסטי מעולה בעזרת בידוד של רעשים ושמירה על שקט ופרטיות מבוקשים.
  • ניתן למצוא בשוק מגוון סוגים של דלתות מעץ מלא, מסוגים שונים של עץ, גוונים, מרקמים, מידות, דוגמאות עבודות פרזול, שילוב של חומרים נוספים ואופנים שונים לעיצוב הדלת, וכדומה. כך כל אחד יכול למצוא דלת מעץ המתאימה לביתו, לסגנון העיצוב שלו, לרהיטים שיש בו וגם לצבעים הדומיננטיים במרחב שבו.
  • דלתות מעץ מלא יכולות לשלב אלמנטים שונים כמו חלון מזכוכית, עם או בלי סורגים, עבודות גילוף על העץ, שילוב של ויטראז', פסי נחושת, עבודות פרזול מיוחדות, ידיות בצורות וסוגים שונים של חומרים ועוד.
  • ניתן לבחור דלתות מעץ בכל גוון מבוקש, בין אם מדובר בדלתות בהירות בעלי חזות מרעננת וקלילה או בין אם מדובר בדלתות בעלות גוון כהה מכובד ואלגנטי.
  • המבחר של דלתות מעץ מלא מאפשר למצוא דלתות מתאימות לכל פתח בבית, בין אם מדובר בדלתות כניסה או פנים לרבות דלתות עץ מלא למטבח, חדר שינה, חדר עבודה, חדר אורחים ועוד.
  • הסוגים השונים של דלתות כניסה ופנים מעץ מלא מגיעים בטווח רחב של מחירים כך שכולם יכולים למצוא דלתות כניסה ופנים מעץ מלא במחיר שמתאים לתקציב.
  • דלתות מעץ מלא יכולות להיות גם עתיקות, כאלה שפורקו ממבנים ישנים בארץ ובחו"ל. מדובר בדלתות מעץ מסיבי בעלות חזות ייחודיות ומרשימה שיעניקו לבית עוד רובד של עניין ועומק.
  • בידוד תרמי ואקוסטי: עצים אלו ידועים ביכולת הבידוד הגבוהה שלהם. הדלתות מבודדות את החלל הפנימי מפני קור וחום, והן מספקות סביבה נעימה ומוגנת מפני תנאי מזג האוויר החיצוניים. הן גם יעילות בבידוד רעשים, ומאפשרות לכם ליהנות משקט ושלווה בביתכם.
  • תהליך שיפוץ ושחזור מקצועי: הדלתות העתיקות עוברות תהליך שיפוץ ושחזור מקצועי במיוחד. תהליך זה כולל ניקוי יסודי, תיקון פגמים, שיוף, צביעה או לכה, החלפת ידיות ופרזול ועוד. כתוצאה מכך, הן חוזרות למראה ולחוזק המקורי שלהן, ועמידותן מובטחת לאורך שנים רבות.

דלתות עץ מלא – מחירים

מחירן של דלתות מעץ מלא אינו אחיד והוא נפרש על גבי טווח מחירים רחב בהתאם להבדלים הנובעים משורה של סיבות וביניהן:

  • האם מדובר בדלתות חדשות מעץ מלא או בדלתות עתיקות ומשוחזרות שהינן נדירות וייחודיות אשר הושקעה בהן עבודה רבה לצורך שחזור.
  • סוג העץ ממנו הדלת עשויה ומידת איכותו. כך למשל יש הבדל במחיר של דלת עשויה מעץ אורן פשוט לבין דלת עשויה מעץ אלון או ארז איכותי.
  • מחיר של דלת מעץ מושפע גם מגודלה של הדלת, האם מדובר בדלת עם כנף אחת או יותר והאם מדובר בדלת בגודל סטנדרטי או במידה מיוחדת. כמו כן מחיר של דלת עץ מושפע ממידת מורכבות עבודות הפרזול שלה.
  • גם השקעה בעיצוב דלת מעץ משפיעה על מחירה, באם מדובר בדלת פשוטה וחלקה או דלת מעוטרת, דלת עם טכניקת נעילה ייחודית, דלת המשלבת אלמנטים נוספים כמו חלון וסורגים ועוד.

הזמנת דלתות מעץ מלא

להזמנות דלתות מעץ מלא עתיקות וחדשות בשלל סגנונות, עיצובים וגדלים, ולקבלת ייעוץ מקצועי ופרטים נוספים בנושא, בואו לבקר בגלריה המרשימה שלנו ביפו העתיקה.

מעוניינים לרכוש דלתות איכותיות מעץ מלא? צריכים מידע נוסף?  צרו קשר עם פאיז רסטורציה עוד היום בטלפון 052-5595417.

 

יצירת קשר

דילוג לתוכן