דלתות כניסה מעץ

המדריך המלא לבחירת דלתות כניסה מעץ

בשנים האחרונות מתפתחת מאוד המודעות לדלתות כניסה מעוצבות, דבר המתבטא בטעם הרבה יותר מעודן ומתוחכם של בעלי הבתים. במקביל, גובר גם הביקוש לדלתות אותנטיות, עתיקות ומשוחזרות מעץ מלא כפי שאנו מציעים בנגריית האומן פאיז. למעשה, דלתות כניסה לבית העשויות מעץ מהוות חלק ממגמת עיצוב רטרו ונחשבות לפריטי איכות המשדרים יוקרה ופאר. בנוסף, השימוש בהן יעניק לכם כניסה מרשימה וייחודית לבית שאין שנייה לה, ואשר מעידה על טוב טעם ועל הייחודיות בסגנון העיצוב של בעליה.

מבחר סוגי דלתות כניסה עתיקות

אנו מחזיקים במבחר עשיר ואיכותי של דלתות כניסה עץ מלא עתיקות ומשוחזרות הכוללות דלתות כנף אחת, כנף וחצי ושתי כנפיים. הדלתות מוצעות בשלל סגנונות עיצוב ומוטיבים, לרבות דלתות כניסה מעוצבות מעץ מלא- מפוארות, כפריות וקלאסיות, דלתות מעוטרות או מודרניות בעלות קו נקי, דלתות עם או בלי חלון זכוכית, וגם דלתות בשילוב מתכות שונות דוגמת ניקל. חשוב לציין כי מדובר בדלתות איכותיות ועמידות הנבחרות בקפידה ועוברות תהליכי שחזור מלאים המבטיחים הגנה מפני פגעי מזג האוויר כגון שמש, רוח וגשם, ולכן הן ישמשו אתכם במשך שנים רבות.

  • דלתות כנף וחצי: פתרון נהדר למי שמחפש דלת כניסה רחבה ומיוחדת אך אינו מעוניין בדלת כנף כפולה. דלתות אלו מאפשרות כניסה נוחה ומרשימה תוך שמירה על חיסכון במקום.
  • דלתות כפריות: דלתות אלו מתאפיינות בעיצוב חם ומזמין, ומשלבות לרוב אלמנטים טבעיים כמו עץ גושני וחומרים נוספים. הן מתאימות במיוחד לבתים בסגנון כפרי או פרובינציאלי.
  • דלתות מעוטרות: דלתות אלו כוללות עיטורים וחריטות ייחודיות, שמעניקות להן מראה יוקרתי ומלא שיק. הן יכולות להוסיף נופך מיוחד לכל חלל, ולהפוך אותו למעניין ומרשים יותר.

לחצו לצפייה בדלתות עתיקות שתי כנפיים >>

מקורותיהן של דלתות כניסה עתיקות

דלתות הכניסה העתיקות שאנו משווקים ומוכרים מגיעות ברובן מחו”ל, בעיקר ממדינות אגן הים התיכון ואירופה. דלתות אלו פורקו ממבנים עתיקים המיועדים להריסה או לשיפוץ כדוגמת וילות יוקרה ובתים פרטיים, בתי אירוח ומבני ציבור שונים. מדובר בדלתות העשויות מעץ מלא העוברות בנגריה שלנו הליכי שחזור ושיפוץ מקצועיים הכוללים את שיוף הדלת, תיקונה וצביעתה מחדש.

דלתות עץ מעוצבות

איך נכון לבחור דלתות כניסה מעץ?

בנגריה שלנו תיהנו ממבחר איכותי ועשיר של דלתות עץ לכניסה לבית – חדשות וישנות. בכדי לסייע לכם בבחירת דלתות כניסה עץ מעוצבות לביתכם עומד לרשותכם צוות החברה שיעניק לכם הכוונה מלאה. בנוסף, לפניכם מספר דגשים שיכולים לעזור לכם בבחירת דלתות עץ כניסה לבית:

  • בבחירת דלתות עץ כניסה לבית יש לבדוק שהן מתאימות בצבעים ובסגנון שלהן לריהוט שיש בבית, וכן גם לריצוף בכניסה לבית.
  • דלתות כניסה עץ וזכוכית מעולות לבתים בהם המבואה חשוכה ורוצים להכניס לתוכה אור יום טבעי.
  • דלת עץ לכניסה חייבת להתאים באופן מדויק למידות הפתח הקיים. כמו כן יש להחליט אם רוצים בכניסה לבית דלת עם כנף אחת או שתיים, כאשר במידת האפשר רצוי לבחור דלתות עץ מעוצבות כמה שיותר גדולות אשר יספקו פתח מתאים בגודלו להכנסת מוצרים גדולים ושונים לתוך הבית כגון ריהוט, מכשירי חשמל ועוד.
  • יש לדעת כי מחיר דלת כניסה לבית מעץ משתנה בהתאם לסוג הדלת, גודלה, האם מדובר בדלת עתיקה או חדשה, האם הדלת משלבת חומרים נוספים, דלת מיוחדת בעיצובה או מורכבותה וכדומה, וכל אחד יכול למצוא לעצמו את הדלת המתאימה בהתאם לתקציב שלו.
  • בידוד: דלתות כניסה הן קו ההגנה הראשון של הבית מפני פגעי מזג האוויר ורעשים חיצוניים. חשוב לבחור דלתות עם בידוד תרמי ואקוסטי טובים. דלתות עץ מלא הן בעלות בידוד טבעי טוב אך ניתן לשפר אותו עוד יותר על ידי הוספת שכבות בידוד נוספות.
  • אבטחה: דלתות כניסה צריכות להיות חזקות ועמידות בפני פריצות. חשוב לבחור דלתות עם מנגנון נעילה איכותי ועמיד. ניתן להוסיף גם אמצעי אבטחה נוספים, כמו מנעולים מיוחדים, עיניות דיגיטליות ואזעקות.
  • תחזוקה: דלתות עץ דורשות תחזוקה שוטפת. חשוב לנקות אותן באופן קבוע ולטפל בהן בעזרת חומרים ייעודיים. ניתן לבחור דלתות עץ שעברו טיפול מיוחד המקנה להן עמידות גבוהה יותר בפני פגעי מזג האוויר ומזיקים.

קצת על דלתות פנים מעץ

מלבד דלתות כניסה לבית כדאי לבחור גם בדלתות פנים עשויות מעץ מלא. בחירה זו תבטיח קבלת דלתות איכותיות, עמידות לאורך זמן, אשר שלא כמו בדלתות פנים רגילות מכות כאלה ואחרות לא יגרמו להן לחורים אשר יוציאו אותן מכלל שימוש. כמו כן, דלת פנים מעץ הינה דלת עמידה וחזקה גם בפני טריקות והיא מספקת רמה גבוהה של בידוד תרמי לחימום וצינון הבית, וכן בידוד אקוסטי עם פרטיות מלאה בכל חדר. מעבר לכך ניתן למצוא דלתות פנים מעץ בשלל עיצובים, צבעים ושילובים של חומרים נוספים.

הניסיון שלנו בשחזור והתאמת דלתות

נגריית פאיז הינה הראשונה בארץ שעסקה ועודנה עוסקת בשחזור דלתות עתיקות הכוללות דלתות כניסה מעוצבות מעץ מלא מוצקות, עמידות ויפות. למעשה, פאיז הינו דור שלישי בענף ייחודי זה, והוא למד את כישורי ורזי המקצוע מאביו וסבו. בנוסף, הוותק הרב של החברה הניב עם השנים קשרי עבודה ומסחר עם הספקים האמינים ביותר בחו”ל אשר רובם מתרכזים בארצות אגן הים תיכון.

מעבר לכך, לנגרייה של פאיז יש את כל הכישורים והכלים על מנת לשחזר ולהתאים דלתות כניסה לבית מעץ מלא לכל לקוח וסגנון עיצוב. בין אם יש צורך בהרחבת דלת כניסה מעץ או הקטנתה למידות רצויות, ובין אם י שצורך לצבוע אותה בגוון מתאים מבלי לפגום בעיצוב הדלת והפרופורציות שלה, אנחנו מומחים לכך ונבצע עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.

מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי דלתות כניסה מעץ? יש לכם שאלה כלשהי בנושא? הצוות שלנו כאן בשבילכם! בואו לבקר בגלריה שלנו או צרו איתנו קשר בטלפון 052-5595417.

 

יצירת קשר

דילוג לתוכן