דלתות עץ כניסה לבית

מדוע כדאי לקנות דלת כניסה לבית מעץ

דלתות עץ כניסה לבית

דלתות כניסה לבית מעץ מאופיינות באווירה כפרית, ייחודית, שלווה ועתיקה לבית. הן מתאימות גם לבתים פרטיים, אך גם למשרדים, בניינים, בתי עסק ועוד. ניתן למצוא דלתות עץ במגוון סוגים, גדלים וצבעים, בין אם זו דלת בעלת שתי כנפיים, צבע עץ טבעי או צבוע, מעוטרת או חלקה וכולי.

למידע נוסף לחצו כאן

ייחודן של דלתות עץ כניסה לבית

דלתות עץ בכניסה לבית הן מרשימות ומיוחדות יותר מדלתות העשויות מסוגים שונים של מתכת. דלתות עץ שעשויות מעץ מלא חזק, מאסיבי ואיכותי הן מאוד חזקות ועמידות, ויכולות להישמר במשך שנים ארוכות. נוסף על כך, דלתות אלו מעניקות בידוד מצוין מפני קור וחום, ונותנות לבית בידוד אקוסטי מפני רעשי חוץ. לכן, אף אם מחירן יקר יותר מחלק מהדלתות מסוגים שונים, הן מהוות השקעה משתלמת לטווח הארוך.

דלתות העץ המלא העתיקות מיובאות לרוב מארצות שונות, ולעיתים עוברות בנגריות בארץ שחזור ועיבוד. זאת, על מנת שיישארו בחוזק ואיכות מיטבית ויעניקו ללקוח הרוכש אותן את המוצר הטוב ביותר. כל התכונות אלה הפכו בשנים האחרונות את דלתות העץ בכלל, ודלתות העץ העתיקות בפרט, לדלתות מבוקשות במיוחד, ולקוחות רבים המעוניינים לרכוש דלת כניסה לביתם בוחרים בדלתות עץ איכותיות אלו.

 

דלתות עץ כניסה לבית

היכן מומלץ לרכוש דלתות עץ עתיקות?

פאיז רסטורציה היא חברה ותיקה הממוקמת ביפו העתיקה, ומובילה בישראל בתחום של שחזור וחידוש דלתות כניסה עץ מחירים מצוינים לכל לקוח. החברה עוסקת בדלתות עץ עתיקות מרשימות במיוחד המיובאות מרחבי העולם, בנות מאה עד מאתיים שנים.

הדלתות בפאיז רסטורציה מוצעות במגוון גדלים ועיצובים, לפי רצונו של הלקוח הספציפי, ומהוות כל אחת יצירת אומנות מיוחדת במינה. הנגרייה של פאיז היא הראשונה בישראל שעסקה בשחזור של דלתות עתיקות. הוותק הרב של החברה מהווה יתרון גם מכיוון שיש לה קשרים עם ספקים אמינים ומנוסים המייבאים את הדלתות האיכותיות ביותר.

המגוון בפאיז רסטורציה כולל דלתות מסוגים שונים המעניקות מראה מרשים, יוקרתי, אלגנטי וקלאסי לפתח הבית, המשרד או העסק. בבחירת הדלת המתאימה ניתן לייצר אווירה מסוימת למבנה וסגנון ייחודי. לשירותם של לקוחות החברה עומד צוות מקצועי ואדיב המתאים לכל לקוח ולכל בית את הדלת המתאימה לו לפי סגנונו וצרכיו.

מומלץ לכל מי שמתעניין ברכישת דלת עץ לבית במחיר מצוין לפנות לפאיז רסטורציה, ניתן ליצור קשר באמצעות לחיצה כאן, או להגיע לבקר בגלריה.

יצירת קשר

דילוג לתוכן