דלתות כניסה עץ

דלתות פנים מעץ

דלתות פנים מעץ משרות אווירה כפרית ושלווה בבית. בחירת הגימור תקבע אם הדלת תהיה בסגנון עתיק או מודרני. נוסף על כך, דלתות פנים מעץ במחיר אטרקטיבי מתאימות גם לבתי עסק ומשרדים, ולא רק לבתים פרטיים.

בעת רכישת דלת פנים מעץ ניתן לבחור במגוון סוגים של דלתות – דלת עם כנף אחת או שתי כנפיים, צבע עץ טבעי או עץ צבוע, ידיות בסגנון משתנה, דלתות חלקות או דלתות בעלות עיטורים, עם תוספת חלון או בלי ועוד קריטריונים שעוזרים להתאים את הדלת בדיוק לסגנון המועדף עליכם.

למידע נוסף לחצו כאן

 

התאמת דלת פנים מעץ באופן מושלם לכל חדר

קיים צורך להתאים לכל חדר דלת ייעודית משלה, לדוגמא – דלת פנים לחדר השינה של ההורים צריכה להיות מבודדת היטב מפני רעשים, לעומת זאת דלת פנים לאמבטיה צריכה להיות חזקה ועמידה יותר בפני לחות, מים ורטיבות.. כמו כן, במידה ומדובר בחדר קטן וצפוף מומלץ לרכוש דלת הזזה על מנת שלא להקטין את חלל החדר. ישנם מספר סוגי עץ אשר מהם בדרך כלל עשויות דלתות פנים:

  • עץ אלון: עץ חזק ועמיד בעל גוון חום צהבהב יפהפה. עץ אלון ידוע ביכולתו לעמוד בפני פגעי מזג האוויר ולכן הוא מתאים גם לאזורים בעלי לחות גבוהה.
  • עץ אורן: עץ רך יחסית בעל גוון בהיר וטקסטורה ייחודית. עץ אורן קל לעיבוד ולכן הוא נחשב מעט זול יותר מסוגי עץ אחרים.
  • עץ בוק: עץ חזק וגמיש בעל גוון חום אדמדם. עץ בוק ידוע בגמישותו וביכולתו להתכופף מבלי להישבר ולכן הוא מתאים לדלתות מעוגלות.

ישנן גם דלתות עץ הנחשבות מעט פחות איכותיות הנמכרות במחיר זול יותר אך כאמור- עמידותן בהתאם. דלתות אלו לרוב נעשות מבסיס של פלדה ומעליו חיפוי מעץ. הפלדה מאפשרת ביטחון ובידוד אקוסטי לדלת- תכונות חשובות במיוחד כשמדובר בדלת כניסה אבל לא בהכרח בדלת פנים ביתית.

חיפויי העץ הנפוצים ביותר הם חיפויי פורניר, במבוק טבעי ו-MDF. עם זאת, ישנן גם דלתות עץ עתיקות שעשויות כולן מעץ מלא. את דלתות אלה ניתן לייצר לפי הזמנה, כלומר לשחזר במדויק את הנראות של דלת עץ עתיקה או לחדש דלתות עץ עתיקות קיימות.

 

דלתות כניסה עץ

טיפים לבחירת דלתות פנים מעץ

  • הגדירו את התקציב שלכם: דלתות פנים מעץ יכולות לנוע בטווח רחב של מחירים בהתאם לסוג העץ, גודל הדלת, עיצוב הדלת ועוד.
  • תקבעו את הצרכים שלכם: האם אתם זקוקים לדלתות בעלות בידוד תרמי ואקוסטי גבוה? האם אתם מחפשים דלתות עמידות בפני לחות ומים?
  • בחרו את סגנון הדלת: דלתות פנים מעץ מגיעות במגוון רחב של סגנונות, החל מקלאסי ועד מודרני.

דלתות עץ – מחיר משתלם

המגוון בפאיז רסטורציה כולל דלתות מסוגים שונים, בין אם מדובר בדלתות פשוטות יחסית או דווקא מפוארות, כפריות, קלאסיות, עם או בלי חלון ועוד, אצלנו תמצאו מגוון ענק ואיכותי! דלתות עץ מבוקשות מאוד בעיקר בשל יופיין הייחודי, ולקוחות רבים רוצים דלת כניסה מעץ עם מחיר משתלם אך מבלי להתפשר על רמת איכות הדלת.

למה כדאי לבחור בפאיז רסטורציה?

אנחנו חברה ותיקה ובעלת מוניטין רב הממוקמת ביפו העתיקה ואנחנו החברה המובילה בישראל בתחום של שחזור וחידוש דלתות פנים מעץ במחירים מצוינים לכל לקוח. החברה עוסקת בייבוא וחידוש דלתות עץ עתיקות ומרשימות במיוחד בנות מאה עד מאתיים שנים המיובאות מרחבי העולם.

הדלתות שאנחנו מציעים בפאיז רסטורציה מוצעות במגוון גדלים ועיצובים לפי רצונם של הלקוחות שלנו, וכל אחת מהן מהווה יצירת אומנות מיוחדת במינה. הנגרייה של פאיז הינה הראשונה בישראל אשר עסקה בשחזור של דלת עץ ישנה. הוותק הרב של החברה מהווה יתרון מכיוון שיש לנו קשרים עם ספקים אמינים ומנוסים המייבאים את הדלתות האיכותיות ביותר.

מחפשים  דלתות עץ זולות במחיר משתלם? מומלץ לפנות לפאיז רסטורציה- צרו קשר באמצעות לחיצה כאן, או שתוכלו להגיע לבקר בגלריה שלנו.

לכל שאלה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 052-5595417 ונשמח לתת לכם שירות!

יצירת קשר

דילוג לתוכן